GibanjeVeliko ljudi večino delovnega časa preživi v sedečem položaju, kar s seboj prinaša številne težave, kot so: mravljinčenje v rokah in nogah, utrujenost v mišicah, bolečine in napetosti v hrbtenici ter podobno. Z izvajanjem preprostih vaj, ki jih lahko  opravimo kar v pisarni, lahko razbremenimo mišice in vezi ter pospešimo krvni obtok in s tem preprečimo ali vsaj zmanjšamo zgoraj opisane težave.

SlikaSte fit? Pred vami je kratek in zabaven test, s pomočjo katerega boste preverili stanje vaše telesne pripravljenosti.

ZdravjeDelo ima pomembno vlogo v posameznikovem življenju. Nekateri delodajalci se zavedajo povezave med obvladovanjem tveganj na delovnem mestu, zdravjem zaposlenih in uspehom delovne organizacije ter da zdravi zaposleni tvorijo zdravo organizacijo. Prav zato ne izvajajo le ukrepov, ki so zakonsko določeni na področju varnosti in zdravja pri delu, temveč gredo korak dlje.

Življenjski slogSe sprašujete, kako zdrav je vaš življenjski slog? Izpolnite vprašalnik in ugotovite, na katerih področjih lahko s spremembo svojih navad izboljšate svoje zdravje.


Pri vsaki posamezni trditvi označite ustrezno število točk pred odgovorom, ki za vas najbolj velja. Seštejte število točk za vsako področje posebej (kajenje, telesna dejavnost itd.).

UtrujenostIzpolnite vprašalnik, ki sta ga pripravila Združenje zdravnikov družinske medicine in Zavod za razvoj družinske medicine, ter preverite, ali se morebiti spopadate z blago, zmerno ali hudo depresijo.